piątek, 6 grudnia 2013

I don't want to be alone forever but I can be tonight....

 
 
 
 
 
Pada śnieg, pewnie wszędzie pada, no ale musiałem się pochwalić. Lubię zimę, nie lubię zimna, ale już wolę jak jest zimno i jest śnieg niż jak jest zimno a nie ma śniegu. Nareszcie weekend a przede mną mnóstwo zadań i nauki. Muszę zrobić próbną maturę z biologii, kilkanaście zadań z matmy a z chemii jeszcze więcej. Coraz bardziej mi się nie chce.
 
 
Na Stardoll dodano nowy sklep Subcouture. Tyłka nie urywa kupiłem dwie rzeczy, planuję kupić jeszcze dwie ale jeszcze się zastanawiam.
 
Czarne mega-platformy są świetne, takie a'la Gaga. Musiałem je mieć i musiałem zrobić z nimi stylizację.
Czerń & biel to moje ulubione połączenie.
 
 
 


 
 
 
futro-limited edition | top-stardesigne | szorty-chanel | okulary-beastly | torebka-archive | platformy-subcouture
 
 
 
 
 


2 komentarze:

  1. Nie wiem co powiedzieć. Po prostu kolejna świetna stylizacja. Nawet nie wiem od czego zaczynać, bo wszystko mi się podoba i niczego bym nie zmieniła. Dlatego, że w poprzednim poście tego nie zrobiłam, to teraz muszę pochwalić twoją twarz. Jest genialna. Te oczy, usta...po prostu wszystko! Dobrze, że usta mają różowy kolor, ponieważ bez nich byłoby trochę nudno. Mam nadzieję, że w następnym poście coś więcej napiszę, bo nie mogę znaleźć odpowiednich słów (czyt. odebrało mi mowę).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja i twarz ;)

    OdpowiedzUsuń